Close

Zendingen in Nederland

Bestellingen kunnen op elk gewenst adres afgeleverd worden. Door u aan te geven tijdens het bestelproces. Het afleveradres kan per bestelling gewijzigd worden.

Wij doen ons uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk op het door u opgegeven afleveradres af te leveren. Bestellingen die voor 15.00 uur geplaatst worden, worden nog dezelfde dag verwerkt en mits voorradig de volgende dag of de dag daarna afgeleverd. Tijdens het bestelproces bij ‘opmerkingen’ is het ook mogelijk aan te geven vanaf welke dag u de bestelling wilt ontvangen.

Bestellingen worden verstuurd met de pakketdienst DPD.

Is een product niet voorradig omdat deze bijvoorbeeld geproduceerd moet worden, dan ontvangt u hierover bericht.

Afhalen

U kunt er ook voor kiezen om uw producten bij ons op te halen. U kunt de producten afhalen in Dordrecht, Spuiweg 105. U kunt deze optie alleen aanvinken, wanneer deze producten op voorraad zijn bij IVS opleidingen. Wanneer dit niet het geval is, kiest u voor onze pakketdienst. 

Bezorgen van massagetafels

Alle massagetafels worden in Nederland gratis op plaats van bestemming (mits het een goed toegankelijke ruimte op de begane grond betreft) bezorgd. Helaas geldt een ander tarief voor locaties die alleen bereikbaar zijn via vervoer over water, waaronder de Waddeneilanden. Voor informatie over onze bezorgdienst kunt u contact opnemen met onze verkoopafdeling.

Bezorgkosten

Orders boven € 25,00 inclusief BTW leveren wij u met 50% korting op de bezorgkosten en vanaf € 50,00 leveren wij uw bestelling franco af.

Bij orders beneden dit bedrag worden de werkelijke verzendkosten berekend. De verzendkosten zijn inclusief transportverzekering. Dit is voor 1 colli (1 pakket) € 6,50 exclusief BTW.

Bij deelleveringen worden slechts een keer verzendkosten berekend.

Bezorgen buiten Nederland 

Bezorgen buiten Nederland is ook mogelijk. Hiervoor geldt een ander tarief. Als het bedrag niet automatisch op uw bevestiging vermeld staat, neem dan contact met ons op.

Duitsland: per pakket  €   7,95 excl. BTW
België: per pakket € 10,30 excl. BTW
Luxemburg: per pakket € 11,10 excl. BTW
Overige landen: op aanvraag  


Meer informatie over buitenland bezorgingen zijn opvraagbaar.

Ruilen en Retourneren

We zouden heel graag willen dat al onze producten voldoen aan uw verwachtingen, maar dat is helaas niet altijd mogelijk. Mocht u niet tevreden zijn over een product dan kunt u de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst, ongebruikt en in originele verpakking ruilen of retourneren. Wij respecteren uw besluit.

U kunt de producten heel gemakkelijk terugsturen via het Postkantoor of kosteloos terug brengen. Hieronder staan de voorwaarden en verschillende mogelijkheden.

Ruilen

Als u iets wilt ruilen, dan dient u dit per e-mail te laten weten en het product op eigen kosten direct terug te sturen of kosteloos terug te brengen. Na ontvangst van het product zullen wij het nieuwe product opsturen. Een eventueel prijsverschil dient u bij te betalen of krijgt u terug gestort.

Speciale actieproducten uit de webshop of producten die speciaal voor u besteld moeten worden kunnen helaas niet worden geruild.

Retourneren

Als wij uw pakket in goede orde hebben ontvangen (in originele verpakking en zonder beschadigingen) zal het aankoopbedrag vergoed worden, exclusief de verzendkosten van zowel de heen- als retourzending.

De retour gezonden items zijn op eigen risico voor de klant. Bij ‘aangetekend verzenden’ moet er door ons worden getekend voor ontvangst. Op deze manier bent u altijd verzekerd dat de bestelling bij ons aankomt. De terugbetaling zal voldaan worden binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde product.

Let op: Graag een briefje in het pakket meesturen met daarin uw naam, ordernummer, totaalbedrag, bankgegevens en reden van retour, zodat we u snel van dienst kunnen zijn.

Voorwaarden ruilen en retourneren:

  • Bestellingen van de webshop dienen binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling te worden teruggestuurd.
  • U dient dit direct te melden aan ons
  • Alleen ongedragen en onbeschadigde producten met de complete verpakking kunnen geretourneerd worden.

Beschadigd of verkeerd geleverd product

We vinden het erg vervelend als u een beschadigd of verkeerd geleverd product van ons ontvangt. Indien dit zich voordoet verzoeken we u telefonisch contact op te nemen met onze customer service om uw klacht zo goed en snel mogelijk te kunnen afhandelen.


Close