Spuiweg 105-109, 3311GT, Dordrecht

Maandag – vrijdag    |    09.00 – 17.00

FAQ

U kunt al onze voorwaarden teruglezen op de daarvoor bestemde pagina’s. 
Onderstaande de meest gestelde vragen. Mocht uw vraag er niet tussen staan, kunt u ons ook mailen of bellen.

Waarom verschillen de bezorgkosten?

Onze verzendkosten zijn passend gemaakt op bepaalde producten. Dit kan betekenen dat de kosten verschillen. Dit heeft te maken dat sommige producten via een brievenbuspakket worden verstuurd en sommige via de pakketdienst.

Kan ik op nog meer manieren betalen?

Betalen kan veilig via onze website op twee manieren, namelijk via IDeal en dan kiest u uw bank of via Klarna en betaalt u achteraf. U krijgt dan via Klarna een mail met een verzoek te betalen. Mocht u er op beide manieren niet uitkomen, kunt u ons ook contacten voor een op factuur betaling.

Hoelang duurt een verzending?

U ontvangt uw bestelling binnen twee werkdagen, dit is wel afhankelijk van de voorraad en type product. Onze massagebanken hebben bijvoorbeeld een langere levertijd. Bij het plaatsen van uw bestelling wordt u hierover contact. 

Kan ik veilig bestellen bij jullie?

Onze betaling is geheel veilig en wij werken met goede service diensten. Dus mocht een betaling niet lukken of u vertrouwt het niet neem dan contact met ons op, zodat we u gepast kunnen helpen.

Kan ik spullen bij jullie ruilen?

Afhankelijk van het product is ruilen toegestaan. U dient dit in via ons contactformulier en stuurt dit (op eigen kosten) terug naar ons kantoor. Ons kantoor controleert de voorwaarden omtrent het ruilen zoals defect, verkeerde levering etc. voor een gepaste oplossing. 

Hoelang duurt het retourneren?

Bij retourneringen neemt u direct met ons contact op. Afhankelijk van de bezorgdiensten kan het retourneren snel verlopen. U kunt deze voorwaarden teruglezen op onze ruilen en retourneren pagina. 

Stuur ons een mail